Rapport Inifrån

Naken. Ärlig. Ocensurerad.

Min helg fredag, 31 oktober, 2008

Filed under: Uncategorized — Å @ 12:37 e m

31/10, Fredag
09-17
 Jobba
18-20 Hämta ut skor från skomakaren samt kappor från kemtvätten. Åka hem och byta om.
20-sent Äta middag med man nr 1 (andra dejten) på FIN restaurang (tror han försöker imponera på mig).
Sent Gå hem till min lover och ha sex.

1/11, Lördag
10-12 Mysa hemma hos min lover.
12-14 Åka hem, göra mig finare.
14-17 Gå på skansen med man nr 2 (första dejten, vilket är en blinddate arrangerad av kollega).
17-18 Åka hem, byta om.
18-24 Bli upphämtad av singelvän till finaste kollegan som ska köra oss till finaste kollegans och hennes killes sanslöst vackra hus där vi fyra (japp, jag misstänker arrangerad ihopmatchning här) ska äta middag samt sova över.

2/11, Söndag
10-12
Äta frukost hos finaste kollegan. Bli hemkörd.
12-15 Tvätta. Plocka undan lite inför att städerskan kommer. Göra mig finare.
15-18 Fika med man nr 3 (första dejten).
18-20 Dansa salsa.
20-23 Mysa med mig själv.

Konstaterande: Ja, jag lever ett SATC-liv. Jag har numera ingen aning om hur många dejter jag har varit på sedan jag blev singel. Jag uppskattar att antalet män ligger i runda slängor kring femtio, varav jag gått på andra dejter med tio, hamnat i säng med sex, och inlett något slags mer regelbundet sexuellt förhållande med två, varav en just nu fortfarande ligger i pipen.

Några skulle säkert kalla mitt beteende för slampigt. Jag väljer att se det som effektiv sondering av marknaden.