Rapport Inifrån

Naken. Ärlig. Ocensurerad.

I have taken myself a lover tisdag, 21 oktober, 2008

Filed under: Uncategorized — Å @ 3:37 e m

…eller, det var egentligen länge sedan. Rebound-dejten har hängt med ett tag nu. Ingen av oss är särskilt engagerad egentligen, förutom när vi träffas, vilket vi efter lite diskussioner kom fram till passade oss båda väl eftersom vi faktiskt inte är kära i varandra. Våra träffar infaller vanligtvis på söndagar, efter min salsa. Han har maten färdig när jag kommer (no pun intended) och han ser till att jag kommer efteråt (pun intended). Sedan får jag massage och sover över. All well that ends well.

Bara ett problem. Killen har helt värdelösa kuddar. Så jag vaknar nästan alltid med nackspärr efter att ha sovit över. Igår fyllde han år, och eftersom han var i Rom i söndags bryter vi rutinen och ses på torsdag istället. Mot alla regler i sådana här relationer köpte jag så idag en födelsedagspresent till honom. Eller honom och honom, egentligen är den ju till mig. Som jag skrev på kortet:

Sömn sömn sömn, sova sova sova….
ont i nacken ger en bitter nattgäst det kan jag lova,
så som födelsedagspresent du nu av mig nu får,
något jag kan använda, medan det för mig går,
och efteråt så att jag kommer (tillbaka) en gång till,
vilket både du och jag vet att du vill! 😉

Jag gillar när jag slår två flugor i en smäll. Mat och sex. Och nu även en god natts sömn.