Rapport Inifrån

Naken. Ärlig. Ocensurerad.

Smaken är som baken tisdag, 24 november, 2009

Filed under: Uncategorized — Å @ 2:35 e m

(Förlåt, men jag kan inte låta bli att vara ytlig i ett inlägg.)

En del gillar den där jag-bor-på-söder-lägger-en-kvart-på-att-putsa-skorna-vika-upp-skjortärmar-och-byxben-sådär-nonchalant-lyssnar-på-annorlunda-musik-och-läser-annorlunda-böcker-typen.

Andra gillar den där jag-jobbar-på-viktigt-jobb-bär-viktig-dyr-kostym-funderar-på-viktiga-saker-spenderar-mycket-pengar-lever-livet-dyrt-och-visar-det-typen.

Och så finns det sådana som jag. Vi som gillar kalsongmodellstypen. Särskilt när de mms:ar en bild på sig själva från badrummet.

I give you – my boyfriend:

Ja, jag är till och med avundsjuk på mig själv. Och ja, han skulle döda mig om han visste att jag la upp bilden här. 😉

 

3 Responses to “Smaken är som baken”

  1. Skrattar… tur att han inte vet att bilden ligger där! Looking good!

    Mitt Ess nog ingen kalsonmodell, men han är en djävel på kärlek…

  2. Snäckan Says:

    Oh my God! I rest my case.

    Puss

  3. Haren Says:

    Ja och sen kan ju kalsongmodelltypen ha på sig vad som helst och du vet ändå att han är kalsongmodelltypen under detta. och det är ju inte fel.


Kommentera

