Rapport Inifrån

Naken. Ärlig. Ocensurerad.

Tillbaka fredag, 14 augusti, 2009

Filed under: Uncategorized — Å @ 11:03 f m

Så har det gått en sommar. Och vi, vi har aldrig haft det bättre.

Jag har aldrig älskat någon så mycket säger han, och jag vill vara med dig hela livet.

Men när man har gått igenom så många svängningar är det så svårt att tro att det är sant, att han inte ska ångra sig (igen). Det är så svårt att släppa taget och sluta vara rädd.

Samtidigt måste jag inse att rädsla kan finnas på båda sidor. För när jag vaknar mitt i natten av att han ber mig att hålla om honom och jag frågar vad som är fel och han svarar Jag är så rädd att du ska komma på att du inte vill ha mig och lämna mig så är det ju just det som är grejen. När det är riktigt bra, så är man riktigt rädd.

 

2 Responses to “Tillbaka”

  1. Mary Says:

    Du satte ord på mina känslor! Jag går omkring och oroar mig för att det är för bra, att det ska ta slut närsom när jag egentligen borde njuta och vara lika underbar tillbaka. När blev kärlek en sån svår och jobbig grej?

  2. Precis så är det! Man borde sluta vara rädd… Tror att det kommer lugna sig!


Kommentera

