Rapport Inifrån

Naken. Ärlig. Ocensurerad.

Panik!!! lördag, 23 maj, 2009

Filed under: Uncategorized — Å @ 12:00 f m

Jag är en sådandär som förr eller senare får panik för olika saker. Detta är vad jag har panik för just nu:

  1. Att jag snart fyller 30. Visst, jag ska fylla 29 först, men 30 är alldeles runt hörnet.
  2. Att jag bor i en etta och att det känns som att jag kommer bo här för alltid eftersom jag köpte den på pristoppen och kontantinsats var sådant som andra hade men inte jag.
  3. Att halva världen gifter sig/skaffar barn just nu eftersom det får mig att känna mig som att jag har hamnat på en efterkälke och som att jag aldrig kommer komma ifatt.
  4. Att Han i fortfarande ibland i ena andetaget distansierar sig för att sen i andra prata om vad våra barn ska heta, som om att allt bara berodde på vad Han ville och som om att jag inte hade någon say in the matter.
  5. Att allt ska gå åt helvete.

Det var väl ungefär det. Men det räcker gott och väl klockan 24 en fredagsnatt.

 

3 Responses to “Panik!!!”

  1. Nini Says:

    1) 30 är grymt. Faktiskt.

    2) Klart du inte kommer bo där jämt. Men jag fattar att det känns så.

    3) Här är jag helt med.

    4) 2009 är tydligen året då killar ska bete sig som osäkra känslomonster. Jag tänker gå i ide tills det här äret är över.

    5) It’s the frekkin law.

  2. A Says:

    1-3 +5…joining the club. 🙂

    För mig är det dessutom min 4) Att jag inte lyckas träffa en enda kille som inte är omedelbart uppenbart omogen eller rätt korkad eller en kombination av de båda. Och jag börjar undra om det finns några kvar som inte är upptagna.

  3. challan Says:

    det kommer inte gå åt helvete. du ser till att det inte kommer göra det då gör det inte det.

    bara läst några inlägg och jag kan redan nu säga att jag kommer komma tillbaka.
    var så säker.


Kommentera

