Rapport Inifrån

Naken. Ärlig. Ocensurerad.

På återseende lördag, 28 mars, 2009

Filed under: Uncategorized — Å @ 6:32 e m

Analyserande är inte min starka sida.

Korrektion: att analysera är något jag gjort till en konstform tillika min största fiende.

Därav har jag fattat följande beslut: inget mer analyserande för Å. Bara känsla. I alla fall för ett tag.

Det är lättare sagt än gjort. Särskilt med tanke på att bloggen är min ventil för det mesta analyserandet jag gör. Så, bloggen måste förändras.

Jag kommer inte skriva något mer om Kollegan. Inte förrän jag vet vad vi är eller inte är. Ord svärtar bara ner, och tvingar mig att analysera vad som pågår, och det ställer bara till det för mig. Det leder ingenstans. Jag blir inte klokare. Alltså slutar jag.

Förhoppningsvis finna det andra ämnen än kärleksproblem att skriva om för mig. Men tills dess jag kommer på några, så kommer jag vara tyst.  

Och jag kommer åka på semester. Bort från bloggen, bort från Sverige, bort från mig själv.

På återseende.

 

3 Responses to “På återseende”

  1. Bittan Says:

    Jag är expert på att analysera nästan sönder känslor och det är inte bra..vissa känslor behöver bara vara..
    hoppas du får en underbart skön och behaglig paus och semester i ett….väntar här under tiden. kram!

  2. Borghild Says:

    Good for you!

    All lycka.
    🙂

  3. baglady442 Says:

    Hopps du får jättetrevligt på semester. !!!


Kommentera

