Rapport Inifrån

Naken. Ärlig. Ocensurerad.

Så vad gjorde jag? måndag, 23 mars, 2009

Filed under: Uncategorized — Å @ 11:56 e m

Jag ringde upp honom, sa ”nu kommer du hit så att vi får prata” och det gjorde han. Sedan pratade och pratade och pratade vi. Och kramades. Och pussades. Men ingen av oss grät.

Inte kom vi fram till så mycket heller. Eller jo, att han behöver vara ensam, men att han inte vill sluta träffa mig, men att han är rädd för att han slösar bort min tid. Kort och gott, han var väldigt förvirrad samtidigt som han var väldigt klar.

Det enda jag vet med alla säkerhet är att det här inte var slutet. Jag bara vet det. Så jag är inte ledsen. Faktiskt inte. Åtminstone inte idag.

Det känns som att det blir som det blir helt enkelt. Jag ska försöka att inte hoppas, men jag tänker inte tvinga bort honom ur mitt liv för att det är det bästa enligt teorin. För jag tror inte att det är det. Inte i det här fallet.

Det var nog allt. Nu ska jag gå och lägga mig.

 

6 Responses to “Så vad gjorde jag?”

  1. Håller alla mina tummar -feta damen har verkligen inte sjungit ännu! KRAM!!

  2. M Says:

    Alltså vad säger man? Jag tappar allt hopp om mänskligheten (läs killar i stockholm/kärleken i allmänhet). Visst vi har inte sett slutet, men ändå! Du är så stark, jag vet hur mycket energi och kraft det tar att gå igenom detta om och om och om igen…

  3. Haren Says:

    Vannen du ar en stark kvinna du. kram

  4. Åssita Says:

    Dåså…
    Känns ljusare på en gång!


Kommentera

