Rapport Inifrån

Naken. Ärlig. Ocensurerad.

Domen måndag, 23 mars, 2009

Filed under: Uncategorized — Å @ 8:05 e m

Så pratade vi lite idag via den interna chatten. Han sa en massa saker som fick mig att få panik. Tex att hur det här än slutar ¨så är det viktigt att vi beter oss som vuxna”. Och när jag sa att man ibland måste våga för att vinna så fick jag till svar att det inte handlade om det längre, utan att ”det handlade om huruvida hans känslor för mig var starka nog eller inte”.

Till sist frågade jag rätt ut om han redan hade landat i ett beslut, och det sa han att han hade. Så jag sa att det är lika bra att få reda på det nu i så fall, istället för att dra ut på det. Fick till svar att det var fel läge att göra det över en chat, varpå jag sa att jag skulle vara hemma efter sju.

Klockan är nu 19:02. Jag antar att jag får reda på hur det blir ikväll. Och det känns tyvärr negativt, även om jag hoppas.

För nu är borde det vara min tur. Det borde det. Och jag kan inte förstå hur han på åtta dagar ska ha kunnat tvärvända, även om det känns lite som att han har gjort det. Hur som helst har jag ingen aning om han kommer hit eller om han ringer, men svar kommer jag få.

När jag vet, vet ni.

 

5 Responses to “Domen”

  1. Snäckan Says:

    Åhhhhhh, jag ska hålla tummarna hela kvällen lång för din skull för det är verkligen DIN tur nu!!!!! Och jag hoppas att du övertolkar de dåliga vibbarna.

    Stor kram

  2. Jenny Says:

    Håller med om allt som Snäckan här skriver!

  3. underlandet Says:

    Å nej! Fanfanfan men jag håller tummarna jättehårt för att det ändå är bra…

  4. Paula Says:

    *håller tummarna allt jag kan* kram!


Kommentera

