Rapport Inifrån

Naken. Ärlig. Ocensurerad.

Till er som är vilse torsdag, 19 mars, 2009

Filed under: Uncategorized — Å @ 10:38 e m

Varje gång jag tycker att något känns hopplöst och meningslöst tänker jag på en av mina förebilder Steve Jobs. Likaså brukar jag när någon i min närhet har det jobbigt prata om hans lilla tes ”connect the dots”.

Efter några av de kommentarer på förra inlägget kände jag att det var dags att dela med mig av detta till er andra. Hoppas ni finner lika mycket hopp i hans ord som jag har gjort.

 

2 Responses to “Till er som är vilse”

  1. Jannicke Says:

    Steve är väldigt ofta en inspiration, även om det är svårt att se för allt mörker ibland.


Kommentera

