Rapport Inifrån

Naken. Ärlig. Ocensurerad.

Efter ett uppbrott söndag, 15 mars, 2009

Filed under: Uncategorized — Å @ 1:39 e m

11:18am Kollegan
hur känns det nu?

11:19am Å
Tungt.

11:20am Kollegan
vet du vad det bästa med dig är?
det är att du fått mig att känna mig så jävla speciell

11:20am Å
Du är speciell
Väldigt speciell

11:21am Kollegan
men det är inte många som ser det

11:22am Å
Det räcker väl att jag gör det?

11:22am Kollegan
Ja, men det är därför det kändes så bra med dig
/känns

11:24am Å
Jag längtar efter dig

11:26am Å
Jag längtar efter dig så att det gör ont

11:26am Kollegan
det kommer göra ont
det kommer göra ont länge för mig
jag har tappat alla spärrar och börjar gråta direkt jag tänker på dig

11:27am Å
Då är vi två
Ringde E precis efter vi hade lagt på och bara grät. Fick inte fram ett enda ord.

11:27am Kollegan
jag kan inte prata med någon om det
det känns också jobbigt

11:28am Å
Jag vet

11:28am Kollegan
jag kommer måsta säga något till D
han ser rätt igenom mig ändå

11:29am Å
Jag kan inte förstå hur det här kan kännas så starkt
Vi har ju inte ens gjort något. Ändå känns det som att jag har huggit av mig armen

11:30am Kollegan
nej vi har ju inte träffats så mkt
jag visste inte själv att jag kände såhär för dig
men nu blev jag tvungen att konfronteras med allt

11:30am Å
Ja
Jag har sagt hela tiden att det inte är någon fara, att jag visste vad jag gav mig in på. Men om jag ska vara ärlig så hade jag ingen aning

11:32am Kollegan
jag visste innerst inne, men jag försökte vifta bort det
jag visste eftersom det kändes så jävla tomt varje gång jag lämnade dig
jag har aldrig känt mig så ensam som när jag gick ut ur bilen efter vår GBG-resa

11:33am Å
Den var fantastisk

11:33am Kollegan
men jag har njutit av de här två månaderna. Jag hoppasdu vet det
jag har varit glad hela tiden

11:34am Å
Jag med. Jag har varit så otroligt lycklig

11:34am Kollegan
det väger upp hur förstörd jag är nu

11:37amÅ
Du? Bara så du vet. Jag har samlat alla våra sms. Du kan få dem mailade till dig någon gång om du vill ha som minne.
Har en del chatkonversationer från jobbet också, och en del här från Facebook.

11:38am Kollegan
det vill jag gärna ha

11:38am Å
Jag vet inte varför jag har sparat det.

11:38am Kollegan
jag kommer vilja läsa det om ett tag
jag kommer vilja minnas
även om det säkert komma göra ont då också

11:39am Å
Ok. Jag sammanställer och mailar till dig någon dag när jag orkar
JAg älskar att din norrländska till och med syns när du skriver

11:40am Kollegan
haha
nehe

11:40am Å
Jo

11:40am Kollegan
du jag måste göra mig iordning nu. Jag ska titta på lägenheter med D
jag var desperat
fy fan vad det kommer synas på mig

11:40am Å
Desperat efter vad?

11:41am Kollegan
att göra något
vad som helst
jag kan inte sitta här längre

 

 

 
 
 

 

 

5 Responses to “Efter ett uppbrott”

  1. J Says:

    Men… jag fattar inte. Det låter ju som riktigt riktigt äkta det här.

    Och så blir det inget.

    Fattar som sagt inte.

    Om det inte är så att han är väldigt lycklig (?) med sin flickvän förstås, och vill kämpa för det.
    Jag känner ju inte henne (eller dig) men jag han ska ju välja dig, ju!

  2. Ruben Says:

    Är D hans pojkvän? Jag hänger inte riktigt med!

  3. M Says:

    Lämna oss inte såhär i ovissheten! Vi vill ha hela historien, och inget annat! Och jag börjar inse att jag bör hålla min princip om att hålla mig långt borta från upptagna killar bättre…

  4. baglady442 Says:

    Säger som M, lämna oss inte helt ovetande. Snälla!!

  5. Å Says:

    J: Vi får se vad som händer. Enligt min andra kollega har de tydligen bestämt sig för att separera, men det betyder ju inte att han kommer vilja ha mig. Vi får se…

    Ruben: D är hans vän. A är hans flickvän. Hoppas de två senare inläggen klargör.

    M och baglady: De senare två inläggen är till er. 🙂


Kommentera

