Rapport Inifrån

Naken. Ärlig. Ocensurerad.

Skämmes tamejfan tisdag, 3 mars, 2009

Filed under: Uncategorized — Å @ 12:49 f m

Det finns ett foto på kollegan jag inte fixar, helt enkelt eftersom han är så sjukt snygg på den bilden. Sådär så att man vill sträcka sig fram och slita av honom kläderna, med tänderna.

Idag la han in den bilden som profilbild på Facebook trots att han vet att jag har förbjudit mig själv att titta på den.

Han: jag ville ju bara vara snäll
Jag: Nej, du ville reta mig. Och du lyckades
Han: då är jag nöjd 😉

På onsdag kommer han hem till mig för att ”besiktiga” lägenheten.

Men vi leker inte med elden. Inte alls.

 

5 Responses to “Skämmes tamejfan”

  1. Underlandet Says:

    Härligt, härligt men farligt, farligt…

  2. Nini Says:

    Uuuuh så underbart, pirr-i-magen farligt! 😀

  3. Åssita Says:

    Spännande!
    OM det skulle hända nåt, säger jag som min singelkompis: Är det inte ditt fel/problem, då du är singel!
    Det är mer HANS problem som har en tjej.
    OM det skulle hända nåt – borde han se över sitt förhållande, då kan inte det vara så bra med sin tjej…
    Eller? Utnyttjar han dig? Är du nöjd med det så fine! Kör på! Om inte…. ja…. då har du eum… en lite problematiskt situation. *ler*
    Ta det för vad det blir, säger jag!
    Men visst är det härligt med den här spännande känslan…

  4. M Says:

    Kan bara instämma i härligt, härligt, men farligt, farligt… har en liknande ”historia” med en kollega, fast detta har än så länge stannat vid en mycket intensiv mail konversation oss emellan. Risken är ju, som min kompis säger, att kollegan endast ser en som en möjlighet till lite ofarlig spänning utanför sitt förhållande, och att det förmodligen aldrig blir mer än så. Men inte fan mailar man någon upp till fyra gånger per dag i tre månader om man bara vill vara kompis med den???

  5. ak Says:

    Ja, skämmes.


Kommentera

