Rapport Inifrån

Naken. Ärlig. Ocensurerad.

Efter påtryckning – vad händer? tisdag, 24 februari, 2009

Filed under: Uncategorized — Å @ 6:29 e m

Jobb jobb jobb. Vad händer då? Jo, det som inte får hända. Jag hinner inte berätta så mycket (jag jobbar ju faktiskt ihjäl mig just nu) men följande skrevs igår. Det får duga så länge.

Kollega: men ok, du vill veta vad som gör dig speciell?
Å: Ja
Kollega: det är en känsla. Och jag kan inte sätta fingret på det. Din blick som ser rakt igenom mig?
Kollega: du ser mig, när du tittar på mig. På ett sätt jag inte känt förut

Så japp. Here we go again. Disaster, your name is Å.

 

2 Responses to “Efter påtryckning – vad händer?”

  1. inte skyldig Says:

    woho! jobbromans! my cup of tea. eh.


Kommentera

