Rapport Inifrån

Naken. Ärlig. Ocensurerad.

Smärta torsdag, 29 januari, 2009

Filed under: Uncategorized — Å @ 6:43 e m

Ikväll gäller det. Åtta års foton ska efter ett och ett halft år äntligen gås igenom. Med andra ord; det sista som finns kvar av vårt liv tillsammans ska nu delas.

Det känns som att jag kastas tillbaka i tiden.

Wish me luck.

 

4 Responses to “Smärta”

  1. Bittan Says:

    har senaste veckan suttit i drivor av kort från mitt fd liv med make,hus och släktmiddagar och fester och annat vi delat under så lång tid… kort på mig och min fd man…förälskade…men också kort på våra två underbara killar..dom ger mig massor att titta på..så tacksam att dom finns. det är fyra år sen vi separerade och så här lång tid tog det innan jag kunde ta tag i detta…blir som ett stor sorgearbete igen.jag gråter och snorar och minns och gråter o skrattar lite till..och snörvlar och ler om vartannat…

  2. Mr know it all Says:

    I wish you luck gumman. Du vet vad jag känner inför att kolla på gamla kort…

  3. Haren Says:

    Ojda. Hoppas att det gick bra och blev nagot positivt istallet for bara jobbigt. kram

  4. T Says:

    Åh, hjälp vad jobbigt! Där påminde du mig om vad jag också har kvar att gå igenom… Varför lämnar man sånt till sist? Å tacka fan för dagens digitalkameror! Ja, alltså inför alla ens kommande separationer hehe…

    Det går nog bra smulan! kram


Kommentera

