Rapport Inifrån

Naken. Ärlig. Ocensurerad.

Rapport dagen efter söndag, 18 januari, 2009

Filed under: Uncategorized — Å @ 6:17 e m

Kräktes inte. Däremot tyckte jag tydligen att det var en bra idé att inte stänga kylskåpsdörren efter mig inatt. Resultat: Sur mjölk, grädde, ost med mera. Men det luktar åtminstone bättre än vad det gjorde för några månader sedan när jag tyckte att det var en bra idé att kräkas i hallen, och sedan strunta i att torka upp det innan jag gick och la mig.

Nu pizza och choklad.

 

One Response to “Rapport dagen efter”

  1. hahaha
    fyllejagets hämnd mot bakisjaget


Kommentera

