Rapport Inifrån

Naken. Ärlig. Ocensurerad.

Det tog hela 5 minuter efter jag tryckte på send innan han ringde upp… söndag, 11 januari, 2009

Filed under: Uncategorized — Å @ 9:40 e m

Mr Muscle,

Du brukar säga att jag inte ska tänka så mycket, men att tänka mycket är en
stor del av vem jag är. Alltså har jag tillbringat helgen tänkandes.

Jag tycker att du är en helt fantastisk man. Du är förmodligen en av de mest
godhjärtade människor jag någonsin träffat och du är otroligt mysig att umgås
med. Jag känner mig väldigt bekväm med dig och det är så skönt att känna den
värme som du ger mig. Dessutom har du en helt fantastisk kropp, som jag
verkligen är attraherad av.

Men, mitt problem är som jag sa till dig i Umeå att det inte pirrar i mig. Usch, det
här är så jobbigt att skriva men jag gör det eftersom jag vill att du ska få tid till
att läsa igenom och känna efter vad du själv känner innan vi pratar om det…
Hur som helst, jag känner inte riktigt allt det jag vill känna i det här skedet.
Problemet är att jag inte vet vad det beror på. Jag vet inte om det beror på att
vi bor så långt ifrån varandra, om det beror på att jag låser mig eftersom du
känner strakare än jag, eller om det helt enkelt beror på att vi inte är rätt för
varandra. Jag vet inte.

Jag vet bara detta: Vi bor långt ifrån varandra. Och för att få något sådant här att
fungera så måste båda vilja, och det lika mycket. Jag vet inte hur mycket du vill,
men jag tvekar på min egen vilja, och att ens göra det är ett negativt tecken. Så,
min magkänsla säger; någon kommer såra den andra, och det kommer förmodligen
bli du Å som sårar Mr Muscle.

Jag vill inte såra dig Mr Muscle. Du är för fin för det. Så även om jag inte har en aning
om vad framtiden bär, så tror jag att jag försöker säga att jag inte tror att den är
för oss tillsammans. Och jag tycker att det är bättre att säga det för tidigt, och såra
dig lite, än att göra det för sent, och såra dig mycket.

Det var nog det jag ville säga. Men när du har läst det här och tänkt, skulle jag bli
glad om du ringde så att vi kunde prata också. Ta den tid du behöver, men jag kommer
vänta på ditt samtal, bara så att du vet.

Kram

 

Kommentera

