Rapport Inifrån

Naken. Ärlig. Ocensurerad.

Mr Muscle lördag, 3 januari, 2009

Filed under: Uncategorized — Å @ 7:54 e m

På årets första dag tar jag flyget upp till Norrland. Ut kliver jag ur planet in i ”jo”-land och snödrivor. Och där står han, med världens största leende (och famn) och tar emot mig. Jag är så glad att du kom, säger han. Jag mmm:ar. Det kunde lika gärna varit en scen ur femmans ”Frusna män söker kärlek”.

Vi träffades första gången i Stockholm i början av december, och sedan dess har han tjatat om att jag borde komma upp. Jag har dragit på det, för någonstans i magen har det tagit emot, men till sist tänkte jag den berömda ”varför inte”-tanken. Så jag flög upp, till kylan utanför och värmen inomhus, hos honom.

Han är en helt underbar man. Han är en sådandär som väcker mig på sängen med amerikanska pannkakor med sirap, stekt bacon och ägg, nybakat bröd och fruktsallad, och serverar alltihop med otaliga komplimanger om hur vacker jag är. Han åker skidor på min kropp, hittar backe efter backe och döper dem efter berömda skidbackar som jag så klart inte kan namnet på eftersom jag åkt slalom hela två gånger i mitt liv. Han håller i hand och pussar i nacken, han säger att han älskar när jag skrattar eftersom han påstår att mitt skratt är det vackraste han hört och han kan inte sluta le när jag efter vårt biobesök blir helt tokig av att det är så mycket snö och bara måste hoppa i alla upplogade högar. På nätterna låter han mig sova på sin axel utan att klaga och när jag ber honom göra så många armhävningar han kan på raken eftersom han är så vansinnigt vältränad och jag vill se hur många han orkar (70 st) så gör han det fastän han egentligen tycker jag är fjantig. Han bryr sig inte om att jag anmärker på varje gång han säger ”och så vidare” (uttryckan han lägger till i var och varannan mening) och han låter mig bete mig precis hur jag vill.

Men det pirrar inte. Och jag hatar att det inte pirrar. Varför i hela jävla världen kan det inte pirra när jag så gärna önskar att det gjorde det?! För han är ju den där fina killen som jag borde vara helt överlycklig över att jag har hittat. Jag önskar bara att magen kunde förstå det.

Så flyger jag hem och jag hinner inte mer än sätta på mobilen efter att jag landat innan sms-signalen plingar till.

Tack för några väldigt trevliga dagar. Puss på rumpan, kram och så vidare vackra Å!

Jag borde bli glad, jag borde le, men det enda jag tänker är: Är det inte mitt hjäta som någon trampar på så är det jag som trampar på någon annans.

 

5 Responses to “Mr Muscle”

  1. Snäckan Says:

    Åhhh, det låter som året både har börjat på bästa och också lite sorgset sätt. Jag hoppas verkligen och innerligen att då får lov att hitta pirret du söker under 2009. Skulle unna dig det mest av alla.

    Stor kram

  2. veckat Says:

    Jag hoppas innerligt att det kan komma ett pirr.

    För jag tycker att den här karln verkar bra för dig. Plus att Norrlandspoäng alltid väger tungt i min korg.

  3. lisa Says:

    Är de ett krav man bör ha att det ska pirra? en fråga lika mkt till mig själv..

  4. A Says:

    Gud, gud, gud, vad jag känner igen mig i detta. Är väl i ungefär samma sits just nu, fast just nu verkar det som om varken han eller jag känner särskilt mycket pirr. Det ligger lite på is så att säga. Men jag vill. Har varit singel i över två år och är rädd att jag aldrig ska fastna för någon. Den här snubben jag träffat är så fin, bra, perfekt på papperet. Jag älskar att prata med honom, vi vill höra samma musik, se samma filmer, han räds inte att prata om svåra saker, han är, som sagt, BRA. Men – mitt men är samma som ditt – pirret. Men (igen), som Lisa säger, m å s t e det pirra?

  5. Nini Says:

    Pirret försvinner efter ett tag men det är en förutsättning att det finns i början iaf.

    Hur tänker ni att det skulle gå utan pirr? Tänker vi på olika pirr? I min värld är pirret förälskelsen, attraktionen, spänningen, huden som vibrerar när man kommer nära varandra, den där känslan man får i magen (och nedanför) när man tittar på honom.

    Varför skulle jag dejta någon om det där saknas? Det där är ju startraketen för en vidare utforskning av varann. Eller är det bara ett bekvämlighetsförhållande ni är ute efter?


Kommentera

