Rapport Inifrån

Naken. Ärlig. Ocensurerad.

De finaste onsdag, 17 december, 2008

Filed under: Uncategorized — Å @ 6:58 e m

Kärlek, eller kanske brist på, är det mitt fokus så ofta hamnar på. För jag saknar och jag längtar och jag hoppas och jag vill. Men när jag tänker efter så lever jag ett liv i ett överflöd av kärlek. Jag har så mycket kärlek i mitt liv att det skulle kunna göra andra gröna av avundsjuka. För jag har världens finaste, tålmodigaste och underbaraste vänner. Det, och dem, förtjänar att uppmärksammas.

Det är nu 15 dagar kvar till det här året gått till sitt slut, och till ett nytt år börjar. Jag lovar och svär att dessa femton dagar ska vara kärlekssorgsbloggsbefriade, och istället kärlekslyckebloggsfyllda. En vän i taget ska få sin rättmätiga ode. En vän i taget ska få veta hur mycket de betyder för mig. Några få kommer läsa det här, de flesta kommer få det uppläst för sig.

Nu utropar jag: Mer kärlek åt folket! Mer kärlek åt mig! Och framför allt, mer kärlek till mina finaste vänner!

 

4 Responses to “De finaste”

  1. K Says:

    Det är den kärleken man inte vill ska ta slut. Läser alla dina vänner din blog? Lyckliga du!

  2. Snäckan Says:

    Vilket underbart initiativ!

  3. j Says:

    fast den typen av kärlek är ju inte likadan.
    ellerhur

  4. Å Says:

    K: Nej absolut inte. Bara de som jag lärt känna härigenom (kanske fem stycken). Samt två stycken, finaste T samt en annan vän som jag kommer berätta om här framöver. De har fått adressen för att jag inte har några hemligheter för dem. Och för att de inte dömer mig. Resten vill jag inte ha här.

    Snäckan: Tack!

    j: Nej, den är på många sätt bättre.


Kommentera

