Rapport Inifrån

Naken. Ärlig. Ocensurerad.

Två män, två sms tisdag, 2 december, 2008

Filed under: Uncategorized — Å @ 11:03 f m

Från Big Tasty, 22:49 igårkväll:

Hej hej, hade tänkt ringa men hann inte. Hoppas du haft en bra dag. Ses i veckan eller tighta scheman? Natti natti.

Från han jag låg med i onsdags, 09:01 imorse:

Hallå där, och tack för senast… Väldigt mysigt… Här nere har vi det fint, varmt, skönt o bra snorkling. Fattas bara nån att mysa med. Tiden går dock fort, vips var det tisdag o snart är man hemma igen… Puss i pannan, på munnen, brösten, magen och… Grr

Nu sitter jag här, har lite småont i magen, och vet inte vad eller om jag ska svara. Till någon av dem.

 

2 Responses to “Två män, två sms”

  1. Jenny Says:

    Hm…

    Ligget: varför kan det inte bli något med honom? Du har kanske skrivit det, men påminn i så fall. För hans ord var ju väldigt mycket gulligare.

  2. Å Says:

    Har inte skrivit så mycket om honom inser jag. Här hittar du lite: https://rapportinifran.wordpress.com/2008/08/13/namen-hoppsan/

    För att göra en lång historia kort; jag hade kunnat tänka mig mer på den tiden, han inte. Han gjorde väldigt klart att även om han tyckte att jag var den sexigaste kvinnan han någonsin träffat, och det bästa sex han någonsin haft, så pirrade det inte tillräckligt i magen för honom. Dessutom är han 37, bor ganska långt ifrån mig, och vill skaffa barn imorgon (typ). Så även om han letar efter Henne med stort H med ljus och lykta, så har han bestämt sig för att jag inte är hon. No hard feelings, han var (och är) extremt bra sex.


Kommentera

