Rapport Inifrån

Naken. Ärlig. Ocensurerad.

Mina svar tisdag, 2 december, 2008

Filed under: Uncategorized — Å @ 3:46 e m

Till Big Tasty, 14:37:

Hej! Är fullchokad de närmsta dagarna på jobbet men fredag skulle kunna funka…

Till Ligget, aka Out of Town, 11:00:

Jaså, han saknar mig… Hoppas ni får några sista underbara dagar där nere med en massa sol! Och blir du myssugen kan säkert någon av vännerna ligga sked! 😉

Nu är det jag som begraver mig i jobb ett tag. Inte bara för att jag måste rent arbetsmässigt, utan för att jag även behöver koppla bort hjärnan från män, en stund. Korrigering: en låååång stund.

 

Kommentera

