Rapport Inifrån

Naken. Ärlig. Ocensurerad.

Jag är svag måndag, 1 december, 2008

Filed under: Uncategorized — Å @ 9:46 f m

…eller jag kan inte spela spel. Så jag ringde igår. Inget svar. Väntade en timme, ringde igen. Han svarar. Har precis varit ute och sprungit, vi pratar en liten stund och han undrar om vi inte kan höras imorgon.

Jag blev inte klokare av det samtalet. Han lät glad, men trött.

Borde nog lägga ner. Mycket möjligt att det tom är därför han vill ringa ikväll, för att själv vill lägga ner dvs. Men magen säger nej, avvakta. Så jag avvaktar. Fastän hjärtat säger att den inte vet om den orkar med fler sådana här turer.

 

4 Responses to “Jag är svag”

  1. Nini Says:

    Men va fan! Att det ska vara så jävla svårt att hitta en kommunikativ kille till dig!

    Vi får älta det här på onsdag.

  2. Klotho Says:

    Ahhh! Är precis mitt uppe i samma röra som du, även om vi inte kommit riktigt lika långt. Från dygnet-runt-kommunikation på telefon så ströps det ner till sms för att sen gå upp igen. Jag hatar det! Har deletat honom på mobilen och deletat mejlen, men inte deletat honom fullt ut. För det jobbiga är att det stämmer så otroligt bra mellan oss, i attityd och livsstil. Min analys av det hela är dock att jag skrämmer honom, han har själv skämtat om det…jag är så smart att det skrämmer honom… Vilket får mig att undra vilka brudar han träffat tidigare (jo, jag är smart! kan bara hålla med där, utom när det gäller att hantera killar för jag tycker att de ska kunna behandlas som människor och det funkar inte). Lycka till, vad du än gör!

  3. prinsessan Says:

    Att det ska vara så svårt att hitta en kommunikativ kille? Eller är det bara jag. Jag irriterar mig på att män/killar inte vill spela spel. Men när man själv inte spelar, så nog gör de det lik förbannat. Eller så är det kanske just bristen på förmågan att kunna kommunicera som jag förväxlar med att spela ett spel .

  4. Å Says:

    Nini: Of course we will…

    Klotho: Detsamma! Vi olyckssystrar måste hålla ihop! 😉

    Prinsessan: Who the fuck knows. Vet bara att jag är trött på allt. Män säger alltid att de vill att vi ska kommunicera bättre och säga vad vi vill. Right back at you liksom…


Kommentera

