Rapport Inifrån

Naken. Ärlig. Ocensurerad.

Fortsättningen söndag, 30 november, 2008

Filed under: Uncategorized — Å @ 7:02 e m

Igår, 14:12 (dvs hela 1 dygn, 2h och 32 min efter mitt sms) fick jag så svar:

Är nu en bit in i aktiviteterna. Blev skitallergisk av hästen, nära akuten faktiskt. Nu brunch, opera och piratfest. Imorgon maraton, däcka, köra grejer, men kanske höras efter det? 🙂 Kram!

Ursäkta mig, men vad är det för jäkla sms? Vilka aktiviteter? Är han på en svensexa? Är han på multipla dejter? Vad fan är han på? Och varför i hela jävla världen känner han att han måste informera mig om varenda jäkla detalj?

Som det har kliat i fingrarna. Jag har hållt på att svara säkert 20 gånger men hållit mig. För vad kan jag egentligen svara på det sms:et?

Ok. Krya på dig!

Hoppas resten av aktiviteterna blir bättre. Vi hörs imorgon.

Dra åt helvete! Man svarar för faniej på sms inom rimlig tid.!!!

Nej, ingenting känns bra. Så jag avvaktar. Hoppas att han åtminstone funderar en hundradel så mycket som jag brukar på varför jag inte svarar (det borde vara nog för att göra honom galen). För även om jag inte vill spela spel så måste jag det, eftersom han gör det.

Nu är klockan 18:02. Det har alltså gått 1 dygn, 3h och 50 min sedan sista livstecknet. Nu leker vi alltså tysta leken. Och helvete heller att jag tänker förlora den.

 

6 Responses to “Fortsättningen”

  1. baglady442 Says:

    Oj, det låter som ett svårt spel att spela det där. Men alla är olika. I guess.

    Själv är jag mer av den där inte analysera för mycket typen. Vill han ha mig så får han ta mig, annars lägger jag ner. Illa kvickt. Men men.. show no mercy liksom…

    Lycka till med sms:et 🙂

  2. Nini Says:

    Allvarligt Å, messa om du vill det. Skit i det om du vill det. Men sluuuuuuuta analysera. Sluta spela spel! Det blir ju bara knasigt!

    Jag hade skickat:
    ”Låter väldigt spännande…vad det nu är? Hör av dig när du vill leka med mig så styr vi upp nåt.”

  3. oh shino Says:

    ”Ok, hör av dig.”

    Det är lagom kort. Eller egentligen alldeles för kort men jag utgår ifrån att du vill visa ditt missnöje. Och gör han inte det kan man alltid rycka på axlarna.

  4. hemskthemligt Says:

    Låter väldigt kompisish… jag menar svalt, eller också är det bara vanligt killbeteende, kan inte ha aktiviteter hela dagarna PLUS höra av sig i rimlig dos. I vilket fall, hoppas det blir som du vill!

  5. P Says:

    Efter många års grubblande har jag kommit till slutsatsen att det måste vara ett kosmiskt spratt. De människor (läs: undertecknad) som kan analysera sönder ett enkelt sms i stil med ”Visst vill jag ses igen!” har på något sätt dragit olycka över sig och är därför dömda att bara stöta på människor som är kommunikationsmässigt efterblivna och raljerar om hästar och piratfester.

    Det är ett straff med andra ord.

  6. Å Says:

    Baglady442: Jag önskar jag vore likadan. Verkligen.

    Nini: Vem tror du att du pratar med? JAG sluta analysera?

    Oh shino: Mmm, så borde jag nog skickat…

    Hemskthemligt: Tack!

    P: Det är det. Mitt livs jävla börda 😉


Kommentera

