Rapport Inifrån

Naken. Ärlig. Ocensurerad.

Naken. Ärlig. Ocensurerad. torsdag, 27 november, 2008

Filed under: Uncategorized — Å @ 2:36 e m

Don’t you judge me! är en sådandär minnesvärd fras från en av mina favoritserier (My name is Earl) som jag ibland använder. Kanske har det aldrig passat bättre än nu.

Igår bestämde jag mig nämligen för att jag behövde bekräftelse på ett av de minst smickrande sätten man kan göra just det.

Jag sökte bekräftelse genom sex.

Och det med någon annan än Big Tasty.

Egentligen spelar det ingen roll med vem det var, huvudsaken var att han fick mig att känna mig åtrådd, och att det var på helt lika villkor. Jag vill inte påstå att det hjälper i längden, men för stunden var det väldigt väldigt skönt. För han fick mig att känna mig som guds gåva till mannen, och den egobekräftelsen behövde jag just där och då.

Hur kommer det gå med Big Tasty? Ingen aning. Jag har läst alla era kommentarer, och ni har poänger allihop. Jag tror dock inte på svart eller vitt, jag tror på gråskalor, varför frågan egentligen är vilken ände av gråskalan vi står i.

Oavsett vilket vet jag att jag för min egen skull måste distansiera mig lite från honom. Jag har blivit sårad lite för många gånger. Jag har kastat in hela hjärtat i leken lite för ofta. Jag är en känslomänniska och jag har fått lida för det. Men blir det så den här gången så har jag åtminstone bromsat fallet lite på vägen.

Don’t you judge me!

Please.

 

2 Responses to “Naken. Ärlig. Ocensurerad.”

  1. Snäckan Says:

    Absolut inte! Det är ditt liv och ditt race och du ska leva det som du vill och väljer. Jag tycker det är intressant att följa med på den naket ärliga färden och dömma dig skulle jag aldrig göra.

    Ta du väl hand om ditt hjärta för du har bara ett.

    Kram

  2. Å Says:

    Snäckan: Tack. Och jag tycker det är så mysigt att läsa din blogg och tänka ”hoppas jag får det sådär en vacker dag”. 🙂


Kommentera

