Rapport Inifrån

Naken. Ärlig. Ocensurerad.

My track record torsdag, 27 november, 2008

Filed under: Uncategorized — Å @ 3:55 e m

Btw:

Under de första tolv åren av mitt sexuellt aktiva liv hann jag beta av fyra män. De sista året har jag lyckats beta av sju.

Man skulle därför kunna säga att sista året varit ett trendbrott. Eller en katastrof. Vet inte själv riktigt vad jag tycker.

 

5 Responses to “My track record”

  1. Mr. know it all Says:

    Elva jack i sängkanten på tretton år….Katastrof?? Herregud, jag kommer verkligen aldrig aldrig komma till himlen! Hmmm… undra om Hades känner några fagra damer?….typ hon som spelade Diana i tv-serien V, hon var jätteond!

  2. Känner igen det där. Både när det gäller fördelningen över åren och känslan.

  3. oh shino Says:

    det är ju inte så konstigt egentligen. för när man är i ett förhållande är sex relativt tillgängligt, vilket det inte är på samma sätt när man är singel. av förklarliga skäl blir det fler men inte nödvändigtvis mer när man är singel.
    och sju personer på elva månader är inget att ha ångest över.

    (jag borde skriva något om säkert sex, fast jag struntar i det. du är tillräckligt klok för att veta om det där.)

  4. Å Says:

    Mr Know it all: Du kaninte jämföra ditt trackrecord med mitt. Du är ju en man hore 😉 Dessutom, allt handlar inte om dig!

    Doris och Rita: Mmm.

    Oh Shino: I’ve learned my lesson… Har ju både blivit gravid och fått klamydia.

    Fast sju personer på elva månader tycker jag ändå är en del. Låt oss säga att jag är singel i fem år till innan jag träffar Den Rätte. Då innebär det att mitt slutantal skulle landa runt 50. Det tycker faktiskt jag är lite väl många.

  5. […] i Argentina. Listan började fyllas 1997 och elva år senare är antalet uppe i 42. Jag läser Ås inlägg och funderar på om jag är lite… […]


Kommentera

