Rapport Inifrån

Naken. Ärlig. Ocensurerad.

Resa torsdag, 20 november, 2008

Filed under: Uncategorized — Å @ 9:39 f m

Om några timmar sätter jag mig på flyget. Jag ska åka mot framtiden, och mot mitt förflutna. Där i framtiden står en person som jag på kort tid kommit att bli väldigt nära, och som jag tror jag kommer ha en lång och djup vänskapsrelation med i framtiden. Där i det förflutna finns han som jag trodde jag skulle älska för alltid, och som senast jag var i staden friade till mig. Det är dags att begrava det minnet, göra en av mina favoritstäder till min framtid igen och jag kan inte tänka mig något bättre än att göra det med framtiden vid min sida.

Hemifrån tar jag med mig den tystnad som höll mig vaken inatt. Förmodligen kommer den förfölja mig hela resan. För att blotta sig och få tystnad till svar, det har en förmåga att hänga kvar ett tag.

 

2 Responses to “Resa”

  1. Haren Says:

    Ha en riktigt fin resa!

  2. Nini Says:

    Och shoppa lite åt mig!!! 😛


Kommentera

