Rapport Inifrån

Naken. Ärlig. Ocensurerad.

Inte dumt alls söndag, 16 november, 2008

Filed under: Uncategorized — Å @ 10:39 e m

Som jag älskar att öppna presenter. Särskilt när paketet är stort, fint inslaget och innehållet visar sig vara något helt nytt. For this was a first; Big Tastys var var inte bara både big och tasty, den var faktiskt dessutom omskuren. Även om jag inte kan påstå att jag har haft några åsikter angående förhud tidigare, så måste jag säga att det här öpnnade upp helt nya möjligheter.

 

5 Responses to “Inte dumt alls”

  1. oh shino Says:

    Och plötsligt känns det där med sms:en inte så viktigt längre…

  2. hemskthemligt Says:

    Det skålar vi för!
    (håller med, det är trevligt)

  3. Emma Says:

    hallå där
    Polade inte du med en jude förut? Vad tycker du är den största skillnaden? Jag har själv en omskuren man men måste erkänna att jag saknar förhudar lite.. Det blir liksom lite torrt.

  4. Å Says:

    Oh shino: Jo, de är fortfarande viktiga.

    Underlandet och hemskthemligt: Japp 😉

    Emma: Du tänker på Harry. Jo, men han var inte omskuren (märkligt nog). Och du har rätt; det blir torrare…


Kommentera

