Rapport Inifrån

Naken. Ärlig. Ocensurerad.

Det är så skönt att inte vara ensam om att bli frustrerad fredag, 14 november, 2008

Filed under: Uncategorized — Å @ 4:24 e m

Mail från (frustrerad) manlig vän:

11Nov 23.40
Jag
Tack för ytterligare en jättetrevlig kväll. Messa så jag vet att du kommit hem ordentligt 🙂 Kram

11nov 23.48
M
Tack själv! 13562 steg blev dagens resultat…:)

13Nov 22.33
Jag
På svensk mark igen 🙂 Planer i morgon kväll?

14nov 09.21
M
Hej hej, ikväll ska jag på after work m efterföljande middag, lör blir småärenden hela dan, kvällen oklar. Sön ska jag SOVA! själv då?

14Nov 10.25
Jag
Ikväll har jag lite olika bud på saker att göra, se på hockey, fest etc. i morgon blir det ev mc på dagen, kvällen obokad. Söndag hmmm sova lät inte så dumt 🙂 Hör av dig om du har tid och lust att ses. Middag hos mig kanske. Kram

14Nov 13.32
M
Hej! Känner mig inte redo för hemma-middagar, sorry…. Vi hörs 😉

 

Vad göra!!!!!!????

Mitt svar (när det gäller andra kan jag ju vara lugn och opartisk):

Ingenting. Släpp det, backa, om hon är intresserad hör hon av sig. Och hör hon inte av sig förtjänade hon inte dig från första början, vilket gör att det bara är positivt att du fick reda på det så tidigt. Men tyvärr måste jag säga att kommentaren ”Vi hörs!” i nätdejtingsammanhang brukar betyda att man inte hörs.. Ledsen…

Kram

Hans svar (i sann Å-mode):

Tänkte först skicka ett ”backa från middagen vi kan göra ngt annat sms” men nej, hon får nog höra av sig…

Fuck fuck, galla galla, 33år och singel, undra varför, grrr, morrr, lär dig sms’a, skit skit fuck!!!

Kram

 

One Response to “Det är så skönt att inte vara ensam om att bli frustrerad”

  1. Nini Says:

    Ehh… jag är inte alltid så smart uppenbarligen för jag fattar inte riktigt vem som skrev vad och varför.

    Men jag gillade slutklämmen Fuck fuck, galla galla, 33år och singel, undra varför, grrr, morrr, lär dig sms’a, skit skit fuck!!!
    😆


Kommentera

