Rapport Inifrån

Naken. Ärlig. Ocensurerad.

Idag söndag, 9 november, 2008

Filed under: Uncategorized — Å @ 7:48 e m

Det är Fars dag. Senast jag pratade med ”pappa” var på min födelsedag, vilket är över tre månader sedan. Eller det räknas kanske inte som att prata när man fått ett meddelande intalat på ens telefonsvarare? I så fall pratade jag senast med honom på midsommarafton.

Men så är Mr Know it all här och han säger men det är ju ändå din pappa och jag ringer min syster och hon säger att hon har skickat ett kort så jag tänker vad fan, det skadar ju inte att ringa. Men på telefonsvararen så säger han Jag är i Thailand och kommer tillbaka den 13:e november. Ringer farmor och hon bekräftar att han har varit borta i två veckor redan. Så, jag ringer tillbaka, lämnar ett meddelande på telefonsvararen och lägger på.

Jag har skrivit om det förut. Egentligen finns det inget mer att säga. Förutom att jag så innerligt önskar att det vore annorlunda.

 

One Response to “Idag”

  1. Nini Says:

    Älskling….
    Du får 100 karmapoäng för att du fortfarande försöker.


Kommentera

