Rapport Inifrån

Naken. Ärlig. Ocensurerad.

We have lift off onsdag, 24 september, 2008

Filed under: Uncategorized — Å @ 1:37 e m

Allt är på plats. Skrinet ligger gömt. Postpaketet bör vara levererat nu. Kvar finns bara väntan.

Eller nej, för väntan har jag inte tid med. Det är egentligen det som är så sjukt. De sista tre veckorna har varit fruktansvärda rent tidsmässigt och jag ser inget ljus i tunneln än. Min kalender ser ut som ett klotterplank och igår var jag så slut att jag nästintill somnade på tunnelbanan på väg hem från ”gömmandet”. Så, för att vara ärlig hoppas jag att han dröjer lite med att svara, konstigt nog.

För hör han av sig nu och säger Nej Å, jag är ledsen, det kommer inte hända, jag vill gå vidare. då kommer jag bryta ihop, inte så mycket av ledsamhet som av ren utmattning kopplad till besvikelse, och hör han av sig och säger Ja! Ja! Jag vill! så kommer jag bara kunna svara åh vad kul, hur ser mitten av oktober ut för dig?

Självklart går det alltid att stuva undan en del saker och jag kan ju alltid sluta sova men för att vara helt ärlig så går jag nästan på knäna just nu och jag har verkligen inte tid att vare sig bli superledsen eller jätteglad. För jag måste fokusera.

 

 

 

Eller vänta, who the fuck am I kidding? Hör han av sig och säger Ja! Ja! Jag vill! så släpper jag allt. För Ja! Ja! Jag vill ju också! och jag kan faktiskt klara mig utan sömn i några veckor.

 

4 Responses to “We have lift off”

  1. Snäckan Says:

    Iiiiieeehhh, vad detta är spännande!!

    Trist att du känner dig så slutkörd för tillfället.

    Skickar ett gäng styrkekramar

  2. Jenny Says:

    Tjusigt! Kör nu på så det ryker!

  3. Alley Cat Says:

    Detta är såååååå spännande!

  4. Nini Says:

    Tihiiiii det är så spännande så jag bara döööör!!! 😀


Kommentera

