Rapport Inifrån

Naken. Ärlig. Ocensurerad.

Helvetes jävla skit söndag, 21 september, 2008

Filed under: Uncategorized — Å @ 1:46 e m

Jag har tillverkat en väldigt pedagogisk karta. Jag har fyllt i allt i boken. Jag har fotograferat. Nu var det bara framkallning som fattades.

Efter en timmes spenderandes letandes, ringandes till 118118 och diverse vänner, har jag nu gett upp. Inga framkallningsställen i Stockholm har öppen på söndagar. Har de öppet så har de inte entimmesframkallning.

HELVETE!

Jag som hade planerat så bra. Nåväl, det finns alltid en mening med allt så nu har jag beställt fotona via nätet istället och förhoppningsvis kommer de på tisdag. Det innebär i sin tur att han får alltsammans tidigast på onsdag.

Suck.

 

4 Responses to “Helvetes jävla skit”

  1. Mr know it all Says:

    Hade jag haft en kofot modell större hade jag kunna öppna några butiker åt dig… Å andra sidan så, har man väntat 25 dagar kanske inte två extra spelar så stor roll och så slipper jag B&B på Kronoberg också!

    lycka till!

  2. Miss Baglady Says:

    Du fixar det här, det är jag övertygad om. Ser med spänning fram emot upplösningen och hela storyn…

  3. Alley Cat Says:

    Idag är det tisdag! Idag kommer förhoppningsvis bilderna. Imorgon får han paketet… Detta är olidligt spännande! Hur känns det då för dig?!?

  4. Å Says:

    Mr Know it all: As if. Du har ju bara AK i tankarna 😉

    Miss Baglady: To be continued…

    Alley Cat: Fruktansvärt. Underbart. Olidligt. Spännande. Jag vet inte. Jag vet bara att jag har gjort allt jag kan nu, och det känns i alla fall skönt i magen.


Kommentera

