Rapport Inifrån

Naken. Ärlig. Ocensurerad.

Nog får vara nog lördag, 13 september, 2008

Filed under: Uncategorized — Å @ 6:45 e m

Min rygg och min nacke håller på att ta kål på mig, och efter ett år av smärtor har jag nu insett fakta och bestämt mig för att ta professionell hjälp av en PT. Som van inköpare av olika leverantörstjänster gör jag som alltid, intervjuar tre kandidater och väljer sedan ut den bästa.

Idag träffade jag den första.

På väg hem ringer jag E. Väl hemma berättar jag för T (som är på besök). Och båda säger samma sak efter min kommentar; Tja, han verkade bra. Sjukgymnast kombinerat med PT. Såg vältränad ut men jag attraherades inte av honom alls.

E & T (olika tillfällen men ordagrant): Å, det är en förutsättning när det gäller dig.

 

5 Responses to “Nog får vara nog”

  1. oh shino Says:

    ska man skratta eller gråta?

  2. Nini Says:

    Jag skulle nog säga att när du ska välja PT ska du inte vara attraherad av honom. Du ska välja den mest kompetenta för att ta hand om din kropp, inte för att ta hand om din lust.

    En PT som dessutom är sjukgymnast låter som det ultimata för dig.

  3. Å Says:

    Oh shino: Jag röstar på skratta,

    Nini: Det var precis det de menade.

  4. veckad Says:

    Jag har flyttat! Välkommen!

  5. veckat Says:

    Jag saknar dig för övrigt nu igen!


Kommentera

