Rapport Inifrån

Naken. Ärlig. Ocensurerad.

I hate this shit lördag, 6 september, 2008

Filed under: Uncategorized — Å @ 2:22 f m

Precis kommit hem efter försenad jobbsommarfest. Försenad som i att sommaren är slut. Och jag är full som i att varje ord måste skrivas med extrem aktsamhet, av rädsla för att stava fel.

Anywho.

Jag överöstes med bekräftelse idag. Allvarligt talat Å, du är utan tvekan den vackratse tjejen här och Jag vet inte om M har rätt, jag har ju inte sett alla tjejerna här men du är helt klart den vackraste jag sett här och Fy fan Å, vore jag inte gift så skulle jag ragga järnet på dig och jag känner att jag förstår vad du behöver Å, du behöver någon som får dig att stå på tå.

Och jag vill bara skrika rätt ut.

JAG VET ATT JAG SER BRA UT!

JAG VET ATT JAG KAN VARA SEXIG SÅ IN I HELVETE!

MEN VAD FAN, NI ÄR UPPTAGNA!

LÅT MIG VARA!

Och: varför ser inte alla singelkillar detta? Dvs, singelkillar som INTE jobbar på samma arbetsplats som jag?

Varför???

Nu ska jag gå och lägga mig. Imorgon dejt. Well well, don’t blame me for trying.

 

3 Responses to “I hate this shit”

  1. oh shino Says:

    jag är imponerad över din förmåga att stava på fyllan. av just samma anledning bloggade jag inte i natt. eller nja, egentligen för att jag inte kunde komma ihåg vad min blogg hette…

    lycka till ikväll.

  2. sara Says:

    Men käraste Å, sug åt dig av alla komplimanger, fatta vad uppskattad du är! Klart att singelkillarna också tycker det, men det är liksom lättare att leverera komplimanger när man är ”out of bounds”, då man inte behöver (eller ska) agera så som man pratar. Vänd på det, bli inte frustrerad, sträck på ryggen lite till och njut istället!

  3. Å Says:

    Oh Shino: Jag stavar aldrig så bra som på fyllan. Jag låter heller aldrig onykter. Jag fokuserar nämligen mig totalt på att hålla kontrollen över mig själv. När det inte går längre, det är då jag däckar 😉

    Sara: Jag försöker. Lovar.


Kommentera

