Rapport Inifrån

Naken. Ärlig. Ocensurerad.

Spraydate är ett lustigt ställe söndag, 24 augusti, 2008

Filed under: Uncategorized — Å @ 8:00 e m

Spraydate: Tidsfördriv, singeldagis och ibland humorsajt.

Dagens roligaste mail:
Hej… Är du dominant av dig? Gillar att bestämma i ett förhållande? Jag menar alltså inte sexuellt, utan rent allmänt. Konstigt nog verkar det vara väldigt svårt att hitta en sådan tjej.

Som du kanske förstår är jag undergiven. Så vill du ha en lydig pojke som gör som han blir tillsagd så är jag ett bra val! Även om jag kan behöva tuktas en del… :-$

(Om du redan fått det här kan du ignorera det. Svara ej heller om du bara skriver ”inte intresserad”. Jag förstår att du inte är det om du inte svarar!)

 

10 Responses to “Spraydate är ett lustigt ställe”

  1. Nini Says:

    Haaahahahahahhaahahahahahahahahaaaaaaaa!!

    Spelar ingen roll att du högläst detta åt mig redan, jag skrattar ihjäl mig i allafall 😀

  2. oh shino Says:

    Faaaaaaantastiskt! He’s a keeper!

  3. Miss Baglady Says:

    Fuckin out, vad kul!! Hoohhooohooooohooo…

  4. underlandet Says:

    Men herregud! Nästan så att det provocerar ett elakt svar, men det är nog lite fööör elakt ändå, det är nog mest lite synd om honom.

  5. anna Says:

    eh. jag har också fått den där. hahaha.

  6. Å Says:

    Anna: Hahahahahahaha.

  7. anna Says:

    Jag vet. Jag har lämnat SD nu. Orka. Puh.

  8. Å Says:

    Anna: Mmm. Så tänker jag med ibland. Tar uppehåll. Men sedan är bekräftelsebehovet för stort, och då loggar jag in igen.

    Fast jag är ju knäpp också.

  9. maza Says:

    Och vet du vad? Jag har skrivit på min sida att jag inte vill ha sånt här men får ändå precis samma som du fick, hittar därför inte en enda anledning att INTE svara honom att han kan ta sin undergivenhet occh bege sig till något annat ställe.


Kommentera

