Rapport Inifrån

Naken. Ärlig. Ocensurerad.

K-A-T-A-S-T-R-O-F!!! lördag, 23 augusti, 2008

Filed under: Uncategorized — Å @ 2:05 e m

Tre personer har det senaste dygnet kallat mitt sätt att uttrycka mig något pretentiöst.

Well, fuck it. Just nu sitter jag här och funderar på att gå ner till Konsum och köpa 2 kg godis. Varför det? Jo, my mother fucking best assets are melting away!

Eller som jag skulle säga på ett mer pretentiöst sätt: Det är attans så förargligt när insikten slår en att en avig bieffekt av att gå ner i vikt är att även en vacker byst reducerar sitt omfång.

Fan.

 

6 Responses to “K-A-T-A-S-T-R-O-F!!!”

  1. carina Says:

    mmm.. har gatt ner 20 kilo pa sista aret, har fan-i-mig inga brost kvar, alls.. fran ett par ypperligt valformade d kupor, till.. inget? 😦

    gillar nya vikten, men saknar mina behag. 🙂

  2. oh shino Says:

    vad i hela friden är det för fel på att vara pretentiös frågar jag? dessutom är det där helt och hållet en smakfråga, det är som att säga att någon är lite ful eftersom han eller hon är blond/brunett/rödlätt.

  3. sara Says:

    Jag vet precis hur det är, går jag ner i vikt, om så bara ett endaste kilo, så kan man ge sig fan på att jag tappar en kup-storlek medsamma. Fast man kan vända på det också, och nu kan jag ju gotta mig åt att brösten är helt okej (för att jag väger för mycket). Alltid nånting positivt med allt…

  4. Å Says:

    Carina: Hear hear!

    Oh shino: Jag vet! Är det inte lite charmigt att vara pretentiöst?

    Sara: Mmm, men jag vill ju både äta kakan och gå ner i vikt. Bara inte över bysten 😉

  5. Nini Says:

    Jag fick större bröst av att gå ner i vikt 🙂

  6. Mr know it all Says:

    Om du ska fylla ut bh’n med två kilo godis så ska du få ett tips, köp ingen choklad, det blir lätt kletigt… Hmm, kan ju iof vara rätt trevligt…


Kommentera

