Rapport Inifrån

Naken. Ärlig. Ocensurerad.

Det där om att få arga mail från ens lillasyster och inte kunna sluta le för att hon är så söt… fredag, 22 augusti, 2008

Filed under: Uncategorized — Å @ 4:38 e m

Inte för att vara sån, men som jag sagt ALLA DÖR ELLER HAMNAR I OLYCKOR NÄR DE KÖR MC! SÅ HÅLL DIG BORTA!

Btw, de är förresten de som säger att de kör försiktigt och ALDRIG utsätter sig för något och är jättebra på att köra mc som kör ihjäl sig eller blir handikappade. Harry var en nonchalant jävel som sa att han ALDRIG skulle hamna i en olycka. Så, vad händer?

SLUTA KÖR MOTORCYKEL!

Nu har förståndiga lillasyster talat.

 

2 Responses to “Det där om att få arga mail från ens lillasyster och inte kunna sluta le för att hon är så söt…”

  1. Nini Says:

    *s*
    Jag ångrar verkligen att jag körde av vägen och missade middagen 🙂

  2. lillasyrran Says:

    Hahaha!

    När jag skrev mejlet funderade jag över om jag skulle vara politiskt korrekt och skriva ”personer med funktionsnedsättning” eller ”handikappade”.

    Så yrkesskadad är jag 😉

    Who’s with me?

    No more M O T O R B I KE, no more M O T O R B I K E.


Kommentera

