Rapport Inifrån

Naken. Ärlig. Ocensurerad.

Ajajajajajaj torsdag, 14 augusti, 2008

Filed under: Uncategorized — Å @ 12:48 e m

Helvete. Jag håller på att gå i bitar av kåthet. Jag tror jag får avboka måndagens fika, alternativt köpa en ny leksak till helgen.

 

6 Responses to “Ajajajajajaj”

  1. oh shino Says:

    leksaker kan vara trevligt. om man nu bestämt sig för att inte ligga, ligga, ligga. det låter hälsosamt och förnuftigt. men ändå…

  2. Nini Says:

    Hmmm… tror du att en ny leksak kommer kunna ta hand om kåtheten bättre än de du redan har? Jag är skeptisk….

  3. MsTake Says:

    Men, det är väl inte meningslöst sex om du nu är så kåt? Det är ju som att säga att det är meningslöst att klia sig när det kliar. Billigare än en leksak också =)

  4. Alley Cat Says:

    Det går över – tro mig! Det är bara att bita ihop och tänka på annat! Leksaker tror jag bara förvärrar det hela…

    Jag tror att jag har sagt det förut; ju mindre sex man har dessto mindre sugen blir man. Kanske inte i början men efter ett tag…

    Fundera på om det verkligen är celibat du strävar efter!

  5. underlandet Says:

    Håller med MsTake… det beror ju helt på hur du definierar meningslöst sex. Eller vill du bara ha sex om det är kärlekskänslor inblandade?

  6. Å Says:

    Oh shino: Jag försöker vara just hälsosam och förnuftig…

    Nini: Can’t blame a girl for trying, can you?

    MsTake: Min erfarenhet är att det inte hjälper att klia tillbaka när det kliar någonstans. Det blir bara värre, och till sist helt inflammerat. Jag försöker undvika just det.

    Alley Cat: Ja, jag eftersträvar celibat fram tills någon som betyder något kommer förbi. Men att bli helt asexuell är inte en väg jag vill gå. Då fortsätter jag hellre att vara tokkåt.

    Underlandet: Å:s definition av meningslöst sex = Sex bara för sakens skull eller sex bara för att mätta ett behov extremt kortsiktigt. Jag vet ju att jag kommer vara lika kåt om en vecka, så jag behöver i så fall någon som kan komma förbi lite oftare än en gång i halvåret…


Kommentera

