Rapport Inifrån

Naken. Ärlig. Ocensurerad.

Nämen hoppsan! onsdag, 13 augusti, 2008

Filed under: Uncategorized — Å @ 8:27 e m

Ojojoj. Big news. Söker tillbaka för att kunna länka till rätt inlägg när jag berättar detta och ser att nämen, har jag inte skrivit om det? Jaja, så blir det ibland. Jag får helt enkelt ta det från början.

Precis mellan min Australienresa och Harry-episoden så utspelade sig Fuckfest 2008 i min lägenhet. Jajamensan, en bättre beskrivning än så kan jag faktiskt inte komma på. För helvete vad vi knullade. As if there was no tomorrow… Och med vi menar jag, hmmm, vi kan kalla honom mr Out of Town och jag. Han körde snällt sisodär 20 mil för att sätta på mig i 32h, utan att ha träffat mig innan. Det var förbannat skönt, och välbehövligt. Men, där stannade det. Han åkte hem, och vi hördes inte mer. No hard feelings.

Nyss hörde han av sig igen. Han ska tydligen vara i krokarna på måndag och undrade om jag hade lust att ses. Jag svarade att det vore trevligt med en fika.

Nu funderar jag på vilken del av Stockholm som ligger längst ifrån Kungsholmen och vilka caféer som kan tänkas ligga där. För även om jag vet att kvällen skulle kunna vara oh so nice så har jag gett mig själv ett löfte. Inget mer meningslöst sex. Och att vara i mina egna kvarter skulle, eh, kunna göra lockelsen lite svår att motstå.

Fast drömma mig bort lite kan jag nog ändå tillåta mig själv…

 

2 Responses to “Nämen hoppsan!”

  1. Nini Says:

    Jag säger, fika på Rosendahls trädgård. Ni får en vacker promenad och dyr, men god, fika. 🙂

  2. Charlie Says:

    Jag skulle inte kunnat håla mig. Du verkar ha bra karaktär. Grattis.


Kommentera

