Rapport Inifrån

Naken. Ärlig. Ocensurerad.

Lite klagan dör jag inte av fredag, 25 juli, 2008

Filed under: Uncategorized — Å @ 8:46 e m

Man ska inte klaga. Man ska inte det. Inte när man har jättefina vänner.

Men jag gör det i alla fall.

Jag är så trött på parvänner som bokar av saker i sista sekunden och inte inser att det kommer göra mig ledsen med tanke på att jag ÄR singel och NEJ, på sommaren rasar inte andrahandsalternativen in när man bara umgås med parmänniskor som åker på semester hela tiden (med varandra det vill säga).

Men det är inte synd om mig. Egentligen.

Eller jo. Det är det visst.

 

One Response to “Lite klagan dör jag inte av”

  1. Mr. know it all Says:

    Be dom dra åt skogen!! Har du tur kommer dom till dig, just nu i alla fall…


Kommentera

