Rapport Inifrån

Naken. Ärlig. Ocensurerad.

No more shopping for me onsdag, 23 juli, 2008

Filed under: Uncategorized — Å @ 11:52 e m

När jag var tre år gammal öppnade jag vid ett tillfälle ytterdörren och skrek NEEEEEJ så högt jag kunde till brevbäraren som var i full färd att lägga post i vår brevlåda. Denne stannade upp i sitt handlande och såg mig komma springandes barfota ut. Väl framme ruskade jag lillgammalt på huvudet och sa Du får inte komma hit mer. Mamma vill inte ha några fler räkningar. Gulligt, men det fungerade inte.

Efter dagens räkningsskörd funderar jag dock på att vänta ut brevbäraren imorgon och säga en variation på det jag sa som treåring. Förhoppningsvis fungerar det bättre den här gången.

 

3 Responses to “No more shopping for me”

  1. oh shino Says:

    Let’s shoot the messenger.

  2. Nini Says:

    Oh yes, let’s!! För det kan inte vara JAG som gjort av med alla pengar som saknas på mitt konto. Väl? 😕

  3. Å Says:

    Oh shino: Let’s!

    Nini: Nu förstår jag inte alls vad du menar.


Kommentera

