Rapport Inifrån

Naken. Ärlig. Ocensurerad.

:) lördag, 19 juli, 2008

Filed under: Uncategorized — Å @ 6:12 e m

Det är på gamla invanda gator, fylld av sommarens flämtande andetag och vin och främlingars leenden som jag börjar känna igen mig själv. Fötterna gör ont, jag är lite för berusad för att salongsprefixet ska stämma och lite för leendes för att känns mig ledsen.

Jag vill inte vara någon annanstans och ändå vill jag vara överallt.

Jag vill inte vara själv men jag känner mig inte ensam.

Jag är lugn fastän rastlösheten kommit tillbaka.

Äntligen.

 

One Response to “:)”


Kommentera

