Rapport Inifrån

Naken. Ärlig. Ocensurerad.

Det där om att jag är så jävla otacksam onsdag, 16 juli, 2008

Filed under: Uncategorized — Å @ 9:13 f m

ObG bjuder mig på middag efetrsom jag är i krokarna och utstrålar hela kvällen en kärlek som inte ur den här världen. Mr J skickar ett sms fyllt av kärlek på det som skulle varit vår nioårsdag från ett soligt Portugal där han tillbringar sin semester med sin nya flickvän. Jag, jag sitter och tycker synd om  mig själv för att jag vid snart 28 års ålder inte har lyckats få en tredje (!)  man att älska mig förutsättningslöst.

I should be so lucky.

 

2 Responses to “Det där om att jag är så jävla otacksam”

  1. Alley Cat Says:

    Att två män har älskat dig förutsättningslöst är fantastiskt! Det är ju just därför som du saknar den känslan. Det gör dig varken otacksam eller girig!

    Våga se tiden an och kör vilse utav bara helvete. Tids nog så kommer den förutsättningslösa kärleken åter in i ditt liv! När du minst anar sägs det…

    Kram

  2. Nini Says:

    Mmm precis, när du minst anar det kommer det nån du inte trodde existerade och lurar in dig i ett förhållande. Jag vet first hand att det kan hända….


Kommentera

