Rapport Inifrån

Naken. Ärlig. Ocensurerad.

Jag gör rätt tisdag, 8 juli, 2008

Filed under: Uncategorized — Å @ 10:53 e m

Kanske är det helt enkelt som så att jag inte har varit öppen innan, kanske har jag bara inte lyssnat. Hur som helst händer det något väldigt spännande i mig, utanför mig, runt mig, precis här och just nu. Poletter trillar ner, överallt hittar jag ord, saker, tankar som får en betydelse. Just nu lär jag av att jag lever.

Jag tittar på datumet framför mig. 8:e juli. Igår var det ett år sedan. Kanske är det som så att jag har fått en tredje chans att göra rätt nu? Kanske håller jag på att bli frireligös? Kanske håller jag på att bli galen?

Det spelar ingen roll. Här och just nu vet jag var jag är på väg.

 

One Response to “Jag gör rätt”

  1. Snäckan Says:

    Herregud vilken krasch!!!! Känner mig nästan skakig i knäna….. Änglavakt indeed.


Kommentera

