Rapport Inifrån

Naken. Ärlig. Ocensurerad.

Suck måndag, 30 juni, 2008

Filed under: Uncategorized — Å @ 7:29 e m

VAR FAN ÄR DU??? Du med stort D? Jag vet ju att du finns därute men vi verkar gå om varandra nåt-så-förbannat. Jag är trött på att dejta mr Besserwisser, mr Oh I’m so sexy, mr Big Shot och mr Low shot, mr Jag vill inte ha några barn någonsin och mr Jag vill ha barn imorgon. Vad fan? Var är du? Dejting och one night stands och allt det som hör därtill i all sin ära, men nu vill jag bara hålla i handen ett tag. Och känna att det räcker mer än väl.

 

3 Responses to “Suck”

  1. Shadow Says:

    Sådana män finns bara i New York, har jag hört.

  2. Alley Cat Says:

    Jag önskar jag fortfarande trodde att Han med stort H fanns därute och väntade på mig… *suck*

  3. Å Says:

    Shadow: Sex and the City-freak!

    Alley Cat: Det gör han, men man måste våga ut och söka och riskera att gå på några (läs: många) minor.


Kommentera

