Rapport Inifrån

Naken. Ärlig. Ocensurerad.

Long time no post tisdag, 10 juni, 2008

Filed under: Uncategorized — Å @ 10:03 f m

Vad händer? Inget. Och allt. Så det finns inte så mycket att berätta, men det finns hur mycket som helst att berätta. Och då blir det tomt. Eller fullt. Eller nåt.

Hur som helst. Igår testade jag mig mot alla tänkbara könsjukdomar. Tänkte att det var lika bra efter min encounter med herr Klamydia. Jag tror inte att jag har något, men om jag har något så är det nog Hepatit B. Det är nämligen extremt sällsynt att bli smittad av det sexuellt, sa fröken RFSU-tant, men om det finns någon som kan lyckas med den bedriften, så måste det nog vara jag. Jag sa det till henne, och hon skrattade lite ansträngt, men sa inte direkt emot. Dåligt tecken.

Så Emma, introducera din bror för mig efter midsommar. Då vet vi med säkerhet om han måste ta i mig med tång eller inte. Jag hoppas på inte.

 

7 Responses to “Long time no post”

  1. Snäckan Says:

    Jag kan tänka mig att man kan beskylla dig dör mycket men iallafall inte för att var en struts! Hoppas på bra resultat för dig.

  2. FånFrida Says:

    Jag är lite nyfiken. Vad hände med Harry? Han verkade så skön på nått sätt…

  3. Nini Says:

    Ok, jag tror ju inte att du har hepatit B. Faktiskt.
    Men ooooom du har det, jag säger verkligen oooooom, då är det du som börjar spela på Lotto!

  4. Emma Says:

    Ja ja, lite könisar ger dig bara karaktär! Perfection is boring vet du.

    Ok, efter midsommar får ni ses. Jag lägger mig inte i, bara fixar och trixar lite från London. Fast jag har inte sagt nåt till honom, han får inte veta för mycket. Hur ska vi lösa detta? Du kan ju knappast stalka Radiumhemmet (där han jobbar som cancerläkare). Hitta på nåt smart!

    Är också lite orolig att du tycker hans klädstil är väl avspänd. Jag har ju läst om dina dyra strumpbyxor!

  5. Å Says:

    Snäckan: Precis…

    Fån Frida: Jag ska förklara, i ett inlägg, snart.

    Nini: Nja, jag tror inte att jag vinner när det gäller positiva saker, tror du?

    Emma: Hmm, hur svårt skulle det vara för dig att säga: Hej Bror, jag tror jag har hittat världens bästa tjej till dig. Hur? None of your business, men du ska befinna dig på xxx klockan xxx. Inga diskussioner, bara var där. Hon heter Å, och hon kommer vara vacker som en sommardag 😉

    Hans klädstil? Den bryr jag mig mindre om. Sådant går att förändra med tiden. Eller inte, avslappnat kan också vara snyggt…

  6. Emma Says:

    Ok, rock on! Han får aldrig veta veta var jag snubblade över dig. Om daten blir katastrofal och du tycker han är ett stolpskott så behöver vi ju inte prata mer om den saken.

  7. Å Says:

    Ok Emma. Jag har ju din mailadress så jag kontaktar dig efter midsommar. Tills dess!


Kommentera

