Rapport Inifrån

Naken. Ärlig. Ocensurerad.

Ordet ledsen räcker inte till tisdag, 27 maj, 2008

Filed under: Uncategorized — Å @ 4:19 e m

Jag känner mig kränkt, trampad på och illa behandlad.

Jag känner mig uthängd, spottad på och förlöjligad.

Idag är en svart dag.

Jag reser mig imorgon.

 

7 Responses to “Ordet ledsen räcker inte till”

  1. Snäckan Says:

    Usch och fy. Stackars dig. Så borde ingen få känna.

    Imorgon hoppas jag är en mycket bättre dag!

  2. Mr know it all Says:

    Likt en scen från den kommande filmen ”Å Balboa” går hon hem, slickar sina sår, resonerar och fokuserar. Till tonerna av eye of the tiger gör hon sedan rent hus, höjer trofén i luften och bara ler…

  3. oh shino Says:

    jag hatar tisdagar. det har gått två dagar och det är ändå bara början på veckan.

  4. Alley Cat Says:

    Hoppas du känner dig bättre idag…

    Kram

  5. Torben Says:

    ”Kränkt” är ett modeord inget annat. Ryck upp dig!

  6. haren Says:

    men näää. hoppas det känns mycket bättre idag.

  7. Å Says:

    Tack allesamman.

    Och Torben: Kalla det vad du vill, men kränkt var hur jag kände mig. Rycka upp mig gör jag alltid. Det behöver du inte oroa dig för 😉


Kommentera

