Rapport Inifrån

Naken. Ärlig. Ocensurerad.

Skynda, skynda! Bara idag! måndag, 26 maj, 2008

Filed under: Uncategorized — Å @ 2:09 e m

Ett stycke singelkille utropas:

Rödlätt, lång och slank, kortklippt med lite skäggstubb. Välklädd och väluppfostrad. Mycket välartikulerad och gillar att diskutera både länge och väl. Har bra jobb och bra gener. Gillar rosévin och uteserveringar, men är inte främmande för heldagar i sängen. Vet hur han ska behandla en kvinna. Trygg, pålitlig, rolig. Har Sveriges sexigaste röst. Passar utmärkt till en intelligent och självsäker kvinna som vet vad hon vill och vågar ta för sig.

Jag förbehåller mig rätten att screena ansökningarna. Han förtjänar nämligen det bästa. Seså, låt budgivningen börja.

 

16 Responses to “Skynda, skynda! Bara idag!”

  1. Mr know it all Says:

    Likt en scen från den kommande filmen ”Å´s all mighty” går hon gatan fram, sätter en brandpost i sprutande läckage till tonerna av ”I’ve got the power” och ler stort…

  2. R.agata Says:

    Men det här är viktigt: vad sysslar han med på dagarna (och det handlar inte om lön utan om prioriteringar i livet – vad är viktigt. Är det att sälja hittepåpapper eller är det att ta hand om gamla?)

  3. Å Says:

    Mr Know it all: Å’s all mighty? Hmmm. I kind of like it 😉

    R.agata: Håll i hatten. Utan att avslöja alltför mycket så kan jag meddela att han jobbar som chef inom…hmmm…transportbranschen. Låter osexigt, men hans bakgrund innebär att han äger en vit uniform. En sådandär flygkaptener bär…

    Så det är inte hittepåpapper, men han är inte riktigt en samarit heller. Men som flickvän kan man nog känna sig stolt, samt sannolikt få ganska bra rabatter på utlandsresor.

  4. Hon Says:

    Han lät nästan för bra för att vara sann. Någon som har testat och kan intyga att så inte är fallet?

  5. Snäckan Says:

    Sorry, redan upptagen. Annars skulle jag givetvis buda stenhårt!

  6. tebasile Says:

    Oh, later trevligt! 🙂 speciellt ”passar utmarkt till en sjalvsaker kvinna”…

    menmen, jag har andra katter att piska (som man sager pa franska)….

  7. Å Says:

    Allvarligt talat tjejer! Här bjuder jag ut ett toppexemplar och så bjuder ni inte??? Jag vill aldrig mer se någon skriva här att alla bra killar är upptagna…

  8. Nini Says:

    Haha, om jag var en sämre kvinna än jag är skulle jag självklart buda, vinna och låta honom ta plats i mitt harem…

    …men ett sånt har jag ju inte.

    Än.

  9. filippa Says:

    Jag kan tyvärr inte sälja mig själv särskilt bra, eftersom jag är ALLDELES för medveten om alla mina brister för att det ska fungera. Men okej, here goes:

    Självständig, negativ och sarkastisk.
    Hundägare, egen företagare och ryttarinna.
    Godisfantast, allmänbildad och stavningsfixerad.
    Husägare, gräsklippningshatare och bilist.
    Stressad, ekonom och kontrollfreak.
    Beläst, otrevlig och underbar.

    Eh okej förresten. Vi kan nog enas om att JAG aldrig skulle vinna en pitch…

  10. egirls Says:

    Vad har han för musiksmak? & var i landet befinner sig denna fantastiska man? Är det på rätt ställe så lägger jag ett bud å min vänninas räkning. Men det där med musiken är viktigt för henne 😉

  11. R.agata Says:

    Men Å,
    är det mrKnowitAll?

    Jag låter bli att buda, trots det rödlätta, ty samaritdrag är viktiga för att få igång mitt hjärtas sång. När en sån kommer förbi, du säger du väl till?

  12. Alley Cat Says:

    Jag inser att jag är lite sent ute, men om ”the offer is still valid” så budar jag…

    Jag har varit ”en intelligent och självsäker kvinna som vet vad hon vill och vågar ta för sig”. Det borde jag kunna bli på nytt om jag bara bestämmer mig…

    Dock är jag allergisk mot både rött och rosévin – hoppas inte det ska vara avgörande!

    Alley Cat

  13. Å Says:

    Ja, vad säger du Mr Know it all? Något bud som låter intressant? 😉

  14. Mr know it all Says:

    Jag gör lite reserch och återkommer 😉

  15. Mr know it all Says:

    Har bestämt mig nu…

  16. Å Says:

    Ok, we have a winner. Då blir det att följa allt med spänning. Jag lovar att rapportera, men det blir svårt att göra det inifrån.

    Till er andra, jag lovar att återkomma med fler exemplar. I do have an eye for good men, om jag får säga det själv, jag råkar dock tyvärr inte falla för dem själv…

    Men min olycka är andras lycka, så varsågoda! 🙂


Kommentera

