Rapport Inifrån

Naken. Ärlig. Ocensurerad.

Moralfråga onsdag, 21 maj, 2008

Filed under: Uncategorized — Å @ 10:08 f m

Allt är tillåtet i kärlek och krig. Sägs det i alla fall.

Men i praktiken, borde jag skämmas för att jag igår lämnade mitt nummer till en viss god-damn-it-he-is-so-hot-salsainstruktör när han frågade efter det? Visserligen var ursäkten från hans sida att han behövde lite hjälp med några saker som rör mitt jobb, men ursäkter schmursäkter, man ber inte en kvinna som mig om hennes nummer utan att vilja mer. (Tror jag. Eller har jag gått och blivit självgod? Let’s wait and see.)

Hur som helst, man skulle kunna steka ägg på hans rumpa. Därav kunde jag inte låta bli att ge honom mitt nummer. Och min emailadress. Just in case. Hmm, jag kanske skulle be att få prova…

 

8 Responses to “Moralfråga”

  1. Snäckan Says:

    Fråga absolut! det vore kul att få höra om det fungerade 😉

    Och varför ska du skämmas? Du är väl fri som en fågel?

  2. Å Says:

    Ehm. Harkel. Nja, inte som en fågel. Lite vingklippt är jag allt av en viss Harry. Fast jag är inte flickvän. Typ. Ehm. Eller det beror kanske på vem du frågar.

    Men vi har ju ingen långsiktig framtid, det är vi överens om jag och Harry. Fast vi har kul kortsiktigt. Så jag vet inte hur vi ska definiera det. Dvs, jag vet inte riktigt vad som är ok att göra utanför det odefinierbara. Men jag talade om för honom att jag gav bort mitt nummer, just in case, så att jag har ryggen fri.

    Usch. Jag kanske börjar bli en dålig människa…

  3. Mr know it all Says:

    Jag dömer dig inte varken för bristande moral eller för att ha blivit självgod. Herregud, som du sa har du ju ryggen fri och nu ligger en ny ”rosévins-säsong med tillfälliga förbindelser och sol” för dörren. Jag skulle ta med ett sex-pack ägg till nästa salsalektion just in case.

    B.t.w. det är slut med sessan fast vi ”umgås” ändå. Sitter lite i samma sits som du, a la ”real world Stockholm”

  4. Å Says:

    Mr Know it all: Jag som trodde du var long gone. Där ser man… Men då kanske du skulle följa med och dansa salsa? Finns ganska mycket fina tjejer där och du skulle säkert göra succé. You have my number… 😉

  5. Mr know it all Says:

    Inte då. Har ju blivit en inbiten bloggläsare nu 😉

    Ja man kanske skulle följa med… och gömma sin dolda agenda bakom sensuell dans och heta öronviskningar till intet ont anande latinas…

    Jag slår en signal!

  6. Nini Says:

    Äh, moralfråga my ass (eller ska jag säga ”hot salsa lärares-ass”)

    Det är ju tydligen ok att dejta andra för att kolla hur mkt man uppskattar det man har framför sig så….

  7. R.agata Says:

    Är det SalsalärareMario må hända? Cubano? I så fall fattar alla varför du slängde iväg siffrorna. Slurp.

  8. Å Says:

    Nini: Eller hur!

    Ragata: Nej. Men honom kanske man skulle kolla in… Var hittar jag honom? 😉


Kommentera

