Rapport Inifrån

Naken. Ärlig. Ocensurerad.

Det där om två envisa människor… torsdag, 1 maj, 2008

Filed under: Uncategorized — Å @ 6:52 e m

Vi bråkar i bilen och han vägrar be om ursäkt, jag likaså. Helvete heller att jag tänker be om ursäkt när jag inte tycker att jag har gjort något fel säger han och jag svarar att varför ska det vara så jävla svårt att bara be om ursäkt, även om du inte tycker att du har gjort något fel, så att vi bara kan släppa det här? Han tittar argt tillbaka, och säger med sammanbitna käkar därför att jag aldrig vill ha ett sådant förhållande igen. Jag tittar på honom nonchalant och säger med den mest självklara rösten jag kan frambringa att då är det väl en jävla tur att vi inte är i ett förhållande då.

Dagen efter kommer jag på mig själv sittandes iklädd hans skjorta och hans kalsonger, i hans soffa, tittandes på klipp på hans dator, lyssnandes till honom pysslandes i bakgrunden. Du säger jag och han kommer ut i vardagsrummet leendes och svarar ja mitt hjärta? Jag skakar på huvudet och frågar försiktigt om någon skulle fråga dig vem jag var, vad skulle du svara då? Han sätter sig ner i soffan, tar mig på benet, ler sitt största leende och svarar jag har sett dig som min flickvän den senaste veckan, men tills dess att du är redo så svarar jag att det är komplicerat. Jag tittar på honom, tänker ja, det är väl det jag är, men fan heller att jag tänker låta den självgode fan veta det förrens han kämpat lite till, så jag svarar, nja, säg att det är oklart än så länge istället.

 

7 Responses to “Det där om två envisa människor…”

  1. maza Says:

    Hans kalsonger? but why?

  2. Nini Says:

    Haha han är inte dum! Han kör en C med dig!
    *s*

  3. Å Says:

    Maza: Inga rena trosor. Dessutom råkar jag gilla att bära mäns kalsonger (såtillvida de är rena)

    Nini: Nej, han kör en Harry 😉

  4. Nini Says:

    Tss same same 😉

  5. S Says:

    :-O
    Outlook on Chaos har raderat sin blogg…
    :-/
    Kände bara att jag ville skriva det nånstans, sry..

  6. beerbelly Says:

    Är du koscher och har blivit uppäten eller vad händer =)
    Hoppas han försökt och att ni har det bra i värmen.
    Hörs

  7. Å Says:

    S: Okay.

    BB: Nej, jag är bara lite syk 😉


Kommentera

