Rapport Inifrån

Naken. Ärlig. Ocensurerad.

Dementi måndag, 21 april, 2008

Filed under: Uncategorized — Å @ 10:13 f m

Den kvinna som, efter ett något begränsat matintag under dagen och ett något överdrivet alkoholintag på kvällen lördagen den 19:e april 2008, sågs kräkandes ut från en taxidörr på söder iklädd violfärgad omlottklänning i bomull, svarta lackpumps och svart quiltad lackkuvertväska, var inte jag.

Sådant beteende är nämligen under min värdighet.

 

5 Responses to “Dementi”

  1. beerbelly Says:

    Utomkroppslig upplevelse? Fick kalla in excorsisten?
    Låter som en körig kväll ändå. Jag testade stureplan. Trots att jag inte spydde så var det nära stundtals =)

  2. Mr know it all Says:

    Man ska se det possitiva. Lackpumpsen och väskan är ju lätta att torka av, bra val för kvällen 😉

  3. Nini Says:

    Hahahahahhahahahhahahahahhahaaaa!!
    En riktig Nini-fylla! 😉

  4. Carina Says:

    aaahahaha, so sorry, men fyyfasen vad jag borjade fnittra for mig sjalv pa jobbet nar jag laste detta.. 🙂 hoppas kvallen var trevlig!!!

  5. Å Says:

    Känner att jag måste förtydliga: I WASN’T ME!!! 😉


Kommentera

