Rapport Inifrån

Naken. Ärlig. Ocensurerad.

Jag är förälskad fredag, 18 april, 2008

Filed under: Uncategorized — Å @ 2:17 e m

Nej, det är ingen överdrift. Jag är totalförälskad. Och jag borde inte skriva det med tanke på all upprördhet över mitt förra inlägg. Men hon heter Nina. Och hon är min städerska (konstpaus för diverse känslor ni kan tänkas ha inför detta). Så, nu har ni en hel helg att komma med påstående och frågor, så lovar jag att komma med svar när jag är tillbaka.

Trevlig helg! 🙂

 

6 Responses to “Jag är förälskad”

  1. Mr know it all Says:

    Gummihandskar och mattpiska!!

    Ha en underbbar helg:-)

  2. Nini Says:

    Hahahaha det här är fortfarande upphovet till dagens bästa skratt! 😀

  3. S Says:

    Älskar du henne som städerska, eller som person?
    🙂

  4. .m. Says:

    Jag har haft städhjälp i många år där jag bodde tidigare. Ser inget problem med det.

  5. Å Says:

    BB: Hahahahaha.

    Mr Know it all: You know me to well 😉

    Nini: Det är min uppgift i livet att roa dig!

    S: Mest som städerska. Men hon är trevlig också.

    .m.: Good for you!


Kommentera

