Rapport Inifrån

Naken. Ärlig. Ocensurerad.

Jomensåatt måndag, 7 april, 2008

Filed under: Uncategorized — Å @ 3:29 e m

Väskan är nu nio dagar försenad och jag utsätts för tillfället för sexuella trakasserier och ryktesspridning på jobbet. Livet leker.

Men torkan är över. För den här gången i alla fall. Vi kan kalla honom mr Oh so good (eller nummer 17).

 

11 Responses to “Jomensåatt”

  1. beerbelly Says:

    Du har väl hämtat ut cash för det? Brukar finnas reseförsäkringar på amex och mastercard tror jag. Skadar inte att få lite kompensation åtminstone.
    Surt med jobbet. Är det någon av de försmådda tokarna som snackat skit tro.
    Låter som det var gött med nr17. Som vanligt avis. Får hoppas det blir mer där då.
    Ha en bra kväll!

  2. Å Says:

    BB: Nope. På hemresan måste nämligen väskan vara borta i 14 dagar innan du får ett öre…
    Försmådda tokar – jag kunde inte sagt det bättre själv.
    Och jag tycker du ska vara avis med all rätta. Han var fantastisk. Män över 35 verkar ha det gemensamt…

  3. beerbelly Says:

    Jag har haft tur på hemvägen utom vid ett tillfälle. Då var det betydligt mer än 2v och delvis mitt fel.

    Hehe hoppas det stämmer på kvinnor med. Själv är jag snart fantastisk mao. Det fantastiska tycks komma utan förvarning för det känns inte så direkt =)

  4. Greenchili Says:

    Två veckor??? Det är ju outhärdligt… Antar att det är för att de tycker det är lite lättare (billigare) att fixa de omedelbara nödvändigheterna hemma än utomlands.

    Kul med lite rajtan tajtan, mindre kul med ryktesspridning. Folk har inget eget liv, det är hela saken. Vore de inte så gräsliga skulle jag tycka synd om dem.

  5. Nini Says:

    Jävlar! Jag glömde ju fråga dig om det igår!!
    Jag vill ha en rapport så fort som möjligt, tack 🙂

  6. Mr know it all Says:

    Beerbelly, du har väl två-tre år kvar innan det fantastiska infinner sig enl. Å (om jag inte misstar mig?) Själv får jag kämpa som en god medelmåtta ett tag till… kanske efter 35 också…

  7. beerbelly Says:

    mr.know it all: Har jag två tre år kvar i livet är den stora frågan 😉
    Medelmåtta är inte fy skam det heller. Borde ju vara många på den nivån. Men man kan ju sikta lite högre ändå 🙂
    Lycka till.

  8. Å Says:

    BB: Det tror jag säkert att det gör. Jag tror nämligen att fantastisk kommer av två saker: erfarenhet och mognad.

    Greenchili: Jag vet! Jag håller på att bli vansinnig. På båda sakerna…

    Nini: I tried to tell you, men du var så upptagen med ditt 😉

    Mr know it all: Du är säkert bra du också. Allt har med lyhördhet att göra. Och en förbannat sexig röst kan ju bara vara grädde på moset, eller hur? Sessan kan säkert skatta sig lycklig, don’t you worry…

    BB: Den som satsar efter mycket, kommer oftast för tidigt. Eller? Nej, den var dålig…

  9. beerbelly Says:

    Hehe nja dålig. Lite långsökt kanske :-). Äntligen något jag inte oroar mig över.
    Hoppas du har rätt. Ja svaret på första kommentaren då..

  10. Mr know it all Says:

    Å, I’m not worried. Jag har redan fått mitt betyg av sessan och jag är för naiv för att tro att hon ljuger det minsta 😉

  11. Nini Says:

    Mmm jag vet, flåt!


Kommentera

